در حال بارگذاری...

Malwarebytes Anti-Rootkit 1.09.3.1001 ضد هک و جاسوسی

امنیتی / ضد هک و جاسوسی TRACKER 43554 20 شهریور 1394
Malwarebytes Anti-Rootkit Malwarebytes Anti-Rootkit  روت‌ کیت (Rootkit)‏ مجموعه‌ای از نرم‌افزارهاست که کنترل یک سیستم رایانه‌ای را به دست می‌گیرد. در این نوع حمله، کاربر سیستم متوجه حضور روت‌کیت نخواهد شد و هکر رایانه توانایی تغییر تمامی تنظیمات رایانه را دارد. همواره کامپیوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم های اینترنتی، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. شرکت Malwarebytes که یکی از برترین شرکت های ساخت ابزارهای امنیتی و مقابله با بدافزارهاست، به تازگی ابزار دیگری با نام Malwarebytes Anti-Rootki تولید کرده است که توسط این نرم افزار قابل حمل و قدرتمند می توانید کامپیوتر و لپ تاپ خود را برای یافتن تروجان ها و روت کیت های جدید جستجو کرده و آن ها را از بین ببرید. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب، نفوذ سریع و گسترس برق آسای آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. نسخه بتای نرم افزار Malwarebytes Anti-Rootkit یک محصول مستقل است که برای شناسایی و حذف بدافزارهای موسوم به nastiest malicious rootkits طراحی شده است. به وسیله این ابزار قادر خواهید بود انواع روت کیت ها، تروجان ها و سایر جاسوس افزارها را شناسایی و حذف کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 16 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.6/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Supported Operating Systems ( 32bit / 64 bit ) :
  • Windows 8.1
  • Windows 8
  • Windows 7
  • Windows Vista
  • Windows XP
  • Windows Server 2012
  • Windows Server 2008
  • Windows Server 2003