در حال بارگذاری...

Emsisoft Emergency Kit 2024.4.0.12347 حذف بد افزارها از ویندوز

امنیتی SalaR 68251 7 فروردین 1403
Emsisoft Emergency Kit Emsisoft Emergency Kit مجموعه ای رایگان از نرم افزارها می باشد که می توانند بدون نصب، کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کنند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. نرم افزار Emsisoft Emergency Kit کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده.
قابلیتهای نرم افزار Emsisoft Emergency Kit
  • جعبه ابزاری حیاتی برای کامپیوترهای آلوده شده توسط بدافزارها.
  • تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب و مضر.
  • شناسایی بیش از 4 میلیون خطر شناخته شده.
  • کاملا قابل حمل و گزینه ای مناسب برای فلش های USB.
  • شامل HiJackFree و BlitzBlank

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 364 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10