در حال بارگذاری...

OWASP ZAP 2.9.0 Win/Mac/Linux شناسایی آسیب پذیری در اپلیکیشن تحت وب

امنیتی SalaR 15135 2 اردیبهشت 1399
OWASP ZAP OWASP ZAP نرم افزاری رایگان و قابل اطمینان و کاربردی در زمینه تست نفوذپذیری و شناسایی موارد آسیب پذیر احتمالی در اپلیکیشن های تحت وب می باشد. برنامه OWASP ZAP فرآیند نصب آسانی داشته و به راحتی می توان از آن برای شناسایی آسیب پذیری ها در برنامه های تحت وب استفاده کرد. از دیگر ویژگی های نرم افزار OWASP ZAP می توان به دارا بودن بخش ها و قابلیت های متعددی اشاره کرد که امکان شناسایی ریسک های امنیتی و نقاط ضعف اپلیکیشن های آنلاین را فراهم می کند. در قسمت 'Alerts' این برنامه می توان آسیب پذیری های شناسایی شده به همراه جزییات آنها مانند نام ، آدرس URL ، میزان خطر ، قابلیت اطمینان و پارامتر ، توضیحات مختصر و دیگر اطلاعات را مشاهده نمود. این برنامه علاوه بر شناسایی آسیب پذیری ها ، راه حل هایی را نیز به منظور حذف خطرهای تهدید کننده اپلیکیشن ها ارائه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10