در حال بارگذاری...

Security Administrator 14.0 کنترل و مدیریت رایانه

امنیتی SalaR 35347 15 بهمن 1391
Security Administrator


Security Administrator  محافظت از کامپیوتر شما و محدو کردن دسترسی به اینترنت با نرم افزار Security Administrator امکان پذیر است. Security Administrator یک نرم افزار امنیتی کامل برای محافظت از پسوورد ها و تعیین انواع دسترسی برای کاربران کامپیوتر تا بتوانید آن ها را از تغییر دادن و دست پیدا کردن به اطلاعات محدود کنید. شما می توانید دسترسی را برای هر یک از اشخاص به پنل های مدیریتی ، محتویات نمایش ، شبکه ، پسوورد ها ، پرینتر ، تنظیمات سیستم و تنظیمات اینترنت محدود کنید. همچنین می توانید تنظیماتی مانند غیر فعال کردن کلید ها ، گزینه ی منو ها ، پنجره داس ، ویرایش رجیستری ، اینتر نت و دسترسی به شبکه را اعمال کنید. مخفی کردن آیکون های دسکتاپ ، شبکه محلی ، درایو USB یا هر چیزی که در taskbar شما می باشد یکی از مهمترین ابزار این نرم افزار است. از بهترین ابزار های این نرم افزار تعیین پسوورد محافظتی و محدود کردن کاربران برای اجرای نرم افزار های مخصوص ، میزان استفاده اینترنت و میزان استفاده از کامپیوتر برای بچه ها یا کارمندان می باشد.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار