در حال بارگذاری...

Cyber Privacy Suite 4.1.4 جلوگیری از دسترسی سایبری به اطلاعات

امنیتی SalaR 9379 1 مهر 1402
Cyber Privacy Suite Cyber Privacy Suite نرم افزاری که مانع فعالیت های تهدید آمیز برای حریم خصوصی می شود و مشخص می کند که اطلاعات شخصی کاربر در کجا آسیب پذیر یا در معرض افشا است. برای دفع خطر حمله های سایبری مخرب، نرم افزاری قدرتمند مورد نیاز است. در این جاست که اهمیت نرم افزار Cyber Privacy مشخص می شود. در دنیایی که به طور فزاینده در حال دیجیتالی شدن است، هرکسی می تواند به سادگی هدف حمله سایبری قرار بگیرد. امروزه بسیاری از اطلاعات شخصی ما آنلاین است که باعث شده حفاظت از آن در برابر هک شدن های مخرب دشوارتر شود. این نرم افزار از وبکم، میکروفون و اسناد مهم محافظت می کند و از دسترسی به اطلاعات شخصی و مهم جلوگیری می کند.
با استفاده از برنامه Cyber Privacy می توانید بار دیگر از آزادیِ حریم خصوصی آنلاین بهره مند شوید. اطلاعات هویتی ورود به حساب ها در وب سایت هایی که کاربر تعیین کند، رمزگذاری می شود تا اطلاعات از دسترس مجرمان در گاوصندوقی امن دور بماند. همچنین این برنامه کاربر را از وب سایت های مخربی که قصد آلوده کردن کامپیوتر را به بدافزارها، جاسوس افزارها، ویروس ها، باج افزارها، تروجان ها و غیره دارند، در امان نگه می دارد. این نرم افزار دارای تنظیماتی است که با یک بار تنظیم همیشه قابل اعمال است و کاربر می تواند به صورت خودکار کوکی های مشکوک یا احتمالی را مسدود کند. قابلیت مسدود کردن تبلیغات نیز برای مبارزه با تبلیغات ثابت و متحرک طراحی شده تا کاربر بتواند تجربه ای بی اشکال و سریع تر حین مرور وب داشته باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 40 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11