در حال بارگذاری...

Ashampoo AntiSpy Pro 1.0.7 حفظ حریم خصوصی در ویندوز

امنیتی SalaR 51688 21 تیر 1401
Ashampoo AntiSpy Ashampoo AntiSpy نرم افزاری کاربردی برای حفظ حریم خصوصی در ویندوز 7/8/10 میباشد. تا زمانی که ویندوز با تنظیمات پیش فرض در حال اجرا است ، سرویس های بی شماری اطلاعات مربوط به استفاده از برنامه ، خطاهای رخ داده یا علایق شخصی کاربر را جمع آوری می کنند. بسیاری این را یک تهدید برای حفظ حریم خصوصی می دانند و احساس جاسوسی توسط رایانه های شخصی خود می کنند.این داده های به ویندوز کمک می کند تا شما و عادت های شما را بهتر بشناسد و به مایکروسافت اجازه می دهد تا تبلیغات را با تنظیمات دلخواه شما تطبیق دهد - مگر اینکه جلوی این کار را بگیرید! برنامه های دیگر Google یا موتورهای جستجو مانند Bing هر حرکت شما را ردیابی می کند و مقادیر زیادی داده را برای ایجاد پروفایل های پیچیده کاربر جمع می کند.
برنامه Ashampoo AntiSpy با فقط یک کلیک از ارسال داده های تله متری در بیش از 100 مکان جلوگیری می کند. AntiSpy همچنین شامل نرم افزارهای تجزیه و تحلیل ، مانند Google Analytics ، یا بسیاری از برنامه های کمکی از پیش نصب شده توسط سازندگان سخت افزار است که بخشی از سیستم عامل نیستند. حتی مرورگرها و کارت های گرافیک بدون دخالت شما داده های استفاده را جمع می کنند حتی مجموعه Office را نباید فراموش کنید. به همین دلیل Ashampoo AntiSpy می تواند با یک کلیک تمام سروریس های جمع کننده های داده را غیرفعال میکند. اما شما همچنین می توانید ویژگی ها را به صورت دستی تغییر داده و خدمات مجزا را بر اساس نیازهای خود مسدود کنید. شما کنترل کامل خود را حفظ می کنید: سرویس هایی را که به طور دائم استفاده می کنید فعال کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 29 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.4/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup را اجرا کنید و در مراحل نصب روی دکمه Get free activation key کلیک کنید و در سایتی که باز میشود ایمیل خود را وارد کنید تا لینک دریافت سریال به ایمیل شما ارسال شود. در ایمیل دریافتی به روی دکمه Click Here کلیک کنید تا مجدد سایت سازنده نرم افزار باز شود. در این قسمت روی دکمه Not Now کلیک کنید تا سریال نمایش داده شود. سریال را داخل نرم افزار کپی و دکمه Activate Now را بزنید و نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files (x86)\Ashampoo\Ashampoo AntiSpy Pro\x64 کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11