در حال بارگذاری...

Bitdefender Adware Removal Tool 1.1.8.1668 پاکسازی برنامه و افزونه مخرب

امنیتی SalaR 27726 17 تیر 1402
Bitdefender Adware Removal Tool Bitdefender Adware Removal Tool یک نرم افزار ساده که ویندوز شما را از نرم‌افزارهای جاسوسی مزاحم، برنامه‌های مخرب، نوار ابزارهای ناخواسته و سایر افزودنی‌های مرورگر که با یا بدون رضایت شما نصب شده‌اند، پاک می‌کند. بعضی از برنامه‌هایی که از اینترنت دانلود می‌کنید، ممکن است همراه با نرم‌افزارهای جاسوسی (adware) باشند. این معمولاً به شکل بنرهای تبلیغاتی است، اما ممکن است به شما پیشنهاد شود که تنظیمات پیش‌فرض مرورگر خود را تغییر دهید یا اجزای شخص ثالثی را نصب کنید.

Bitdefender Adware Removal Tool کل سیستم را اسکن می‌کند تا نرم‌افزارهای جاسوسی، نوار ابزارهای نصب شده مرورگر و افزودنی‌ها و سایر اجزای مشابهی را که ممکن است بر عملکرد ویندوز شما تأثیر بگذارند، پیدا ‎کند و یک لیست از برنامه‌هایی را که ممکن است بخواهید حذف کنید، در اختیار شما قرار می‎دهد. شما می‌توانید برنامه‌هایی را که می‌خواهید در ویندوز خود نگه دارید، غیرفعال کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 42 مگابايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11