در حال بارگذاری...

RoadRunner R2024a نرم افزار شبیه ساز رانندگی خودکار

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8377 27 اسفند 1402
RoadRunner RoadRunner نرم افزاری قدرتمند و همه کاره برای طراحی، شبیه سازی و تست سیستم های رانندگی خودکار است. این نرم افزار با داشتن ویژگی های متنوع و پشتیبانی از فرمت های مختلف، می تواند به مهندسان و محققان کمک کند تا سیستم های رانندگی خودکار ایمن و قابل اطمینان را توسعه دهند. شما می توانید صحنه های جاده ای را با ایجاد علائم و نشانه های جاده ای مخصوص منطقه سفارشی کنید. می توانید علائم، سیگنال ها، گاردریل ها و آسیب های جاده ای و همچنین شاخ و برگ، ساختمان ها و سایر مدل های 3D را وارد کنید. RoadRunner ابزارهایی را برای تنظیم و پیکربندی زمان بندی سیگنال های ترافیکی، فازها و مسیرهای وسایل نقلیه در تقاطع ها فراهم می کند.
نرم افزار از تجسم ابر نقاط لیدار، تصاویر هوایی و داده های GIS پشتیبانی می کند. می توانید شبکه های جاده ای را با استفاده از OpenDRIVE وارد و صادر کنید. صحنه های 3D ساخته شده با RoadRunner را می توان در فرمت های FBX، glTF، OpenFlight، OpenSceneGraph، OBJ و USD صادر کرد. صحنه های صادر شده را می توان در شبیه سازهای رانندگی خودکار و موتورهای بازی، از جمله CARLA، Vires VTD، NVIDIA DRIVE Sim، Baidu Apollo، Cognata، Unity و Unreal Engine استفاده کرد.
RoadRunner Asset Library به شما امکان می دهد به سرعت صحنه های 3D خود را با مجموعه بزرگی از مدل های 3D واقع گرایانه و از نظر بصری سازگار پر کنید. RoadRunner Scene Builder به شما امکان می دهد به طور خودکار مدل های جاده ای 3D را از نقشه های HD ایجاد کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2024 (نسخه 64‌ بیتی)
دانلود با حجم 1.4 گیگابايت به همراه کرک
ورژن 2023 (نسخه 64‌ بیتی)
دانلود با حجم 1.3 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\RoadRunner R2024a\bin\win64\matlab_startup_plugins\lmgrimpl کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره RoadRunner Activation روی دکمه Next و بعد روی دکمه choose file کلیک کنید و فایل license.lic موجود در پوشه License را انتخاب کنید و روی دکمه Finish کلیک کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
System Requirements
  • Windows: Windows 10/11
  • CPU: Intel or AMD x86-64 processor with four logical cores operating at 3.5 GHz or higher
  • Memory: 16 GB
  • GPU: NVIDIA GTX 1060 3 GB