در حال بارگذاری...

WPD (Windows Privacy Dashboard) 1.5.2042 حفظ حریم خصوصی در ویندوز

امنیتی SalaR 6322 11 آبان 1400
WPD (Windows Privacy Dashboard) WPD (Windows Privacy Dashboard) نرم افزاری کاربردی برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران در ویندوز میباشد و این کار را با غیرفعال کردن برخی خدمات ویندوز، به دست گرفتن کنترل فایروال و حذف برنامه های ناخواسته انجام می دهد. می توانید ویژگی های ویندوز را غیرفعال کنید و تغییرات مختلفی ایجاد کنید. برنامه Windows Privacy Dashboard رابط کاربری مرتب و زیبایی دارد و گزینه هایی جذاب و عملی برای ایجاد تغییر در کامپیوتر در ویندوز 7 یا 10 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار نیازی به نصب شدن ندارد. می توانید فایل دانلودشده را روی یک فلش کپی کنید و مستقیماً آن را روی هر کامپیوتری اجرا کنید. البته دسترسی مدیر سیستم (Administrative) برای کار کردن نرم افزار لازم است.
فهرست اصلی برنامه Windows Privacy Dashboard پس از باز شدن برنامه بر صفحه ظاهر می شود و کاربر با استفاده از آن می تواند به ویژگی های مربوط به حریم خصوصی، تنظیمات فایروال، حذف برنامه ها یا سایر تغییرات دسترسی داشته باشد. از بخش تنظیمات فایروال می توانید تنظیمات تله متری (Windows telemetry) ویندوز را مسدود کنید و از برقراری ارتباط برنامه های شخص ثالث (third-party) و به روزرسانی ویندوز با اینترنت جلوگیری کنید. اگر نظرتان عوض شد و قصد بازگرداندن تنظیمات به حالت اولیه را داشتید، می توانید به آسانی قوانین ساخته شده را پاک کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 270 کیلوبايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10