در حال بارگذاری...

OpenPlant Modeler 10.11.00.260 طراحی سه بعدی کارخانه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 2892 1 بهمن 1401
OpenPlant Modeler OpenPlant Modeler نرم افزار مدل سازی سه بعدی که این امکان را به شما میدهد تا با استفاده از چارچوب iTwin ، طراحی های سه بعدی لوله کشی ، تهویه مطبوع و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی کارخانه خود را به سرعت و به راحتی در یک محیط دوقلو دیجیتال باز و مشارکتی انجام دهید. در برنامه OpenPlant Modeler شما می توانید مهندسی کارخانه را به صورت مشترک انجام دهید. قابلیت همکاری تضمین می‌کند که داده‌های طراحی کارخانه و محصولات تحویلی ساخت و ساز در هر زمان برای اعضای تیم پروژه شما در دسترس هستند تا بتوانند سریعاً پیدا کنند، به اشتراک بگذارند و استفاده کنند. محیط مشارکتی به کاربران امکان می دهد اجزای مدل را بررسی کنند، به روز رسانی کنند و آنها را بررسی کنند.
OpenPlant Modeler تیم‌های پروژه را با اطلاعات تلفن همراه و پشتیبانی از فرمت‌ها و انواع داده‌های متعدد، مانند DGN، DWG، JT، نقاط ابری و PDF تقویت می‌کند تا فرآیندهای طراحی و بررسی انعطاف‌پذیر را ارائه دهد. هم تطبیق پذیرتر و هم پربارتر از هر برنامه کاربردی "لوله کشی سه بعدی" موجود است. نسخه OpenPlant Modeler CONNECT شامل خدمات SELECT CONNECT، خدمات جدید مبتنی بر Azure است که مزایای یادگیری، تحرک و همکاری همه جانبه را برای هر مشترک برنامه Bentley فراهم می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را توسط فایل Setup_OpenPlantModelerx64_10.11.00.260.exe نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 8/10/11