در حال بارگذاری...

FluidFlow 3.52 مدلسازی ، طراحی و آنالیز سیستم لوله کشی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 19280 22 اردیبهشت 1402
FluidFlow FluidFlow نرم افزاری جهت مدلسازی ، طراحی و آنالیز سیستم لوله کشی میباشد. ابعاد مشکلات حل شده در FluidFlow از یک لوله تا یک سیستم لوله کشی پیچیده بزرگ با بخش های منشعب و بسته شامل پمپاژ، ذخیره سازی و سایر تجهیزات هیدرولیک متغیر است. FluidFlow با هر دو رسانه مایع و گاز کار می کند. FluidFlow یک سیستم تعاملی است - الگوریتم های مورد استفاده می توانند به صورت پویا (در زمان واقعی) محاسبات را انجام دهند و نتایج را با وارد کردن داده های ورودی نمایش دهند. تعامل به شما امکان می دهد از FluidFlow برای شبیه سازی (مدل) عملکرد یک سیستم هیدرولیک موجود یا بازسازی شده استفاده کنید - مشکلات احتمالی در زمان واقعی شناسایی می شوند و به راحتی قابل حذف هستند.
نرم افزار FluidFlow مجهز به یک رابط کاربر پسند برای ورود و ارائه داده است: کاربر هم امکان مشاهده همزمان داده ها و یک نمودار و هم عملکردهای ویرایش تعاملی (کشیدن و رها کردن، پیمایش، بزرگنمایی، لغو عملیات) را در اختیار دارد. و ابزارهایی برای کپی کردن از طریق کلیپ بورد و همچنین سایر عملکردهای رابط ویندوز که به شما امکان می دهد طرح طراحی را با حداقل زمان و حداکثر انعطاف تنظیم کنید. سازگاری متقابل و یکپارچگی داده ها به طور مداوم بررسی می شود - بنابراین، بررسی هنگام وارد کردن داده های اولیه انجام می شود و شما بلافاصله نتایج و اعلان خطا را دریافت می کنید. ذخیره سازی یکپارچه محاسبات و مدل های بصری امکان تجزیه و تحلیل سیستم را به عنوان یک کل، بدون شکستن آن به قطعات، ممکن می سازد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 116 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه License را در مسیر C:\Users\Public\Documents\Flite\FluidFlow3\ کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و پسورد PSFF را وارد کنید و ماژول های مورد نیاز را تیک بزنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن لایسنس، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11