در حال بارگذاری...

SACS 2023 v23.00.02.094 طراحی و آنالیز سازه های دریایی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 13281 23 آبان 1402
SACS SACS نرم افزار مهندسی طراحی و آنالیز سازه های دریایی و یک بسته تحلیل ساختاری اجزای محدود یکپارچه از برنامه های کاربردی است که به طور منحصر به فردی برای طراحی سازه های فراساحلی از جمله سکوهای نفت و گاز، مزارع بادی و سطوح بالای FPSO ها و سکوهای شناور فراهم می کند. نرم افزار SACS نزدیک به 40 سال است که توسط مهندسان دریایی در سراسر جهان استفاده می شود. بسیاری از شرکت‌های انرژی جهان، نرم‌افزار SACS را برای استفاده توسط شرکت‌های مهندسی خود در طول چرخه حیات سکوهای دریایی مشخص می‌کنند. سه گزینه از بسته‌های نرم‌افزاری SACS در دسترس است: شرکت ساختار فراساحلی برای قابلیت‌های جامع مورد نیاز برای ژاکت‌های معمولی دریایی، اسکله‌ها و سازه‌های دلفین. ساختار فراساحلی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل استاتیک بالا و عرشه و سازه فراساحلی برای تحلیل سازه ایستا میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 2.5 گیگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup_iTwinAnalyticalSynchronizerx64_23.01.02.064.exe را نصب کنید.
  • نرم افزار را با استفاده از فایل Setup_SACSx64_23.00.02.094.exe نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password.txt موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره License گزینه Unlimited را انتخاب کنید.
Operation Systems
  • Windows 8/10/11