در حال بارگذاری...

ARES MAP 2024 v2024.2.1.3136.10687 مدیریت فایل CAD

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 33650 28 مهر 1402
ARES MAP ARES MAP نرم افزاری که به عنوان یک راه حل ترکیبی، هوش محتویات GIS و یک سیستم CAD مبتنی بر DWG با امکانات کامل را گرد هم می آورد. نقشه‌ها و نقشه‌های طبقه ایجاد شده با ARES Map به صورت بومی در DWG ذخیره می‌شوند، اما همچنین می‌توانند حاوی اطلاعات هوشمند با قابلیت GIS مرتبط با موجودیت‌ها باشند.ARES MAP توسط ArcGIS Online از Esri، رهبر جهانی فن‌آوری‌های GIS و همچنین بر اساس ARES Commander، پلتفرم محبوب CAD مبتنی بر DWG Graebert که بیش از ۷ میلیون حرفه‌ای به آن اعتماد دارند، ارائه می‌شود. یک سیستم مختصات GIS را به هر طراحی DWG از لیستی از سیستم های ارائه شده توسط Esri اضافه کنید تا فایل CAD را با سایر نقاط جهان تراز کنید و از بین صدها سیستم مختصات پیش بینی شده، هندسی یا عمودی انتخاب کنید.
اگر هیچ سیستم مختصاتی تخصیص داده نشود، نقشه ARES به طور خودکار یک پیش فرض را بر اساس اولین سرویس GIS بارگذاری شده اختصاص می دهد. به سرورهای نقشه Esri متصل شوید و نقشه های پایه رایگان را به نقشه های CAD خود تصاویر ماهواره ای، نقشه های خیابان، نقشه های توپوگرافی… برای هر مکانی روی زمین اضافه کنید. ARES MAP موجودیت های CAD هوشمند با قابلیت GIS مانند نقاط، چند ضلعی، چند خط، خطوط، بیضی ها و دایره ها را ایجاد می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 396 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • پوشه VM_License_Manager_2023 را در درایو C کپی کنید.
  • فایل rlm.exe موجود در پوشه VM_License_Manager_2023 را اجرا کنید. ( برای هر بار اجرای نرم افزار ابتدا باید این فایل را اجرا کنید )
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • در پنجره Wellcome روی Advance settings و بعد روی configure a flex server کلیک کنید. روی دکمه Add و بعد Apply کلیک کنید و Close بزنید.
System requriements
  • Windows 10 or higher
  • CPU : Intel Core i5 processor, AMD Athlon/Phenom x4 processor, or better
  • Memory : 8 GB RAM
  • GPU : 3D Graphics accelerator card with OpenGL version 3.2 or better