در حال بارگذاری...

OpenRail ConceptStation 2023 v23.00.00.78 ساخت طرح مفهومی شبکه ریلی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 12543 12 آبان 1402
OpenRail ConceptStation OpenRail ConceptStation نرم افزاری که قابلیت طراحی مدل‌های هوشمند در زمینه راه‌آهن، خطوط هوایی و پل را برای کمک به مهندسین توسعه راه آهن و زمین ارائه می‌دهد. در برنامه OpenRail ConceptStation گزینه های طراحی مفهومی را با داده های دنیای واقعی و تجزیه و تحلیل هزینه ارزیابی کنید تا به سرعت طرح های بهینه را تعیین کنید. از جمع‌آوری داده‌ها، مدل‌سازی واقعیت و طراحی مفهومی برای حذف موارد پرهزینه و پرخطر در مراحل طراحی اولیه و برنامه‌ریزی پروژه‌های شبکه ریلی خود استفاده کنید. OpenRail ConceptStation به شما امکان می دهد پروژه های خود را با ایجاد سریع طرح های مفهومی و بهبود فرآیند تصمیم گیری شروع کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.3 گیگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل  را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup_CONNECTIONClientx64_23.00.00.10 را نصب کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11