در حال بارگذاری...

سیستم عامل بومی قاصدک نسخه 2.0

سیستم عامل / لینوکس SalaR 66786 23 مهر 1392
سیستم عامل بومی و چند منظوره قاصدک نسخه 2.0 قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل لینوکس است که برای سازمان های دولتی و خصوصی ، مهندسان نرم افزار و شبکه ، مهندسان عمران و راه و ساختمان ، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم افزار های اداری و دفتری ، نرم افزار های فنی و مهندسی، مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزار های برنامه نویسی، توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم های رایانه ای را دارد . قاصدک سیستم عاملی است که در عین توانایی برطرف کردن نیاز اقشار مختلف کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی برخوردار بوده، مدیریت آن آسان و در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزار های مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار قرار میدهد.
قابلیتها:
سبک و قابل حمل بودن ، استفاده از سیستم عامل بدون نیاز به نصب مستقیم روی دیسک سخت ، تشخیص کلیه درایور های سخت افزاری ، اتصال به شبکه و پشتیبانی از شبکه های دیگر سیستم عامل ها از جمله ویندوز ، تامین نیاز های حراستی و امنیتی سازمان های دولتی و خصوصی و نصب آسان و سریع نرم افزار از روی دیسک و شبکه از مهمترین قابلیت های این سیستم عامل می باشد .

سفارشی سازی:

قابلیت شخصی سازی این سیستم عامل برای مصارف خاص یکی دیگر از مشخصه های آن است . کاربران می توانند یک سیستم عامل شخصی سازی شده متناسب با ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را داشته باشند . سیستم عامل قاصدک مبتنی بر سیستم عامل گنو/ لینوکسی بوده که در عین داشتن قابلیت های ذکر شده توانایی شخصی سازی شدن با توجه به نیاز افراد را دارد.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود پارت 1 با حجم 700 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 390 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. aminkhatoonabadi (عضو سايت)  ~ 1395/06/27
    این سیستم عامل چند بیت می باشد

    32 یا 64 بیت ؟ و بر پایه کدام لینوکس می باشد ؟
    1. علی (ميهمان)  ~ 1395/12/15
      سلام این سیستم عامل برا اساس اوبنتو 32 بیت و نسخه 14 LTS ساخته شده بنده ورژن یک این سیستم عامل را امتحان کردم سیستم عامل روان و زیبا و مناسبی است.