در حال بارگذاری...

CentOS + Stream 8.5 Build 2111 سیستم عامل لینوکس سنت او اس

سیستم عامل / لینوکس SalaR 201431 1 شهریور 1402
CentOS CentOS که مخفف Community ENTerprise Operating System است نوعی از سیستم عامل لینوکس است که در سرورها مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر این سیستم عامل بیشترین سهم یعنی 30 درصد کل سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند را به خود اختصاص داده است. سیستم عامل CentOS بر پایه نسخه سروری توزیع RedHat لینوکس یعنی نسخه Enterprise می باشد.
به طور کلی سیستم عامل لینوکس در رده سرور بهتر از ویندوز توانسته خود را نشان دهد و به همین دلیل سهم بیشتری از بازار سیستم عامل های سرور را به خود اختصاص داده است. لینوکس علیرغم بهتر بودن به صورت رایگان عرضه می شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای سرور وجود ندارد. در صورتی که برای ویندوز هزینه ماهیانه 25 تا 80 هزار تومان بسته به 2003 یا 2008 بودن و ویرایش مورد تقاضا باید پرداخت شود.
سیستم عامل لینوکس نه فقط برای وب سرور بلکه برای شبکه داخلی انتخاب مناسب تری نسبت به ویندوز می باشد و ادمین های شبکه با نصب و به کارگیری آن و بهره گیری از ابزارها و امکانات مدیریتی آن می توانند کنترل بهتری بر شبکه خود داشته باشند. همچنین لینوکس دارای فایروال های قدرتمندی می باشد که می تواند تمامی ارتباطات شبکه را در تمام سطوح زیر نظر داشته باشد و شبکه را به حداکثر کارایی لازم برساند.
از آنجایی که مدتی است بحث استفاده از دیتا سنترهای داخلی برای سرویس دهی به سایت های فارسی جدی شده است CentOS به عنوان بهترین گزینه برای این کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد

توجه
  • نسخه X86_64 فقط 64 بیتی است و روی CPU هایی که از 64 بیت پشتیبانی نمی کنند نصب نمی شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
CentOS Stream 8 Build 20230904
دانلود از سایت اصلی با لینک مستقیم
CentOS 8.5 Build 2111
دانلود از سایت اصلی با لینک مستقیم
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.7/5)