در حال بارگذاری...

Abelssoft Converter4Video 2024 v10.0.51207 تبدیل فرمت های ویدیویی

Abelssoft Converter4Video Abelssoft Converter4Video نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی که امکان تبدیل فرمت فیلم ها برای دستگاه های رسانه ای و تلفن همراه را در مدت زمانی کوتاه و بدون نیاز به یادگیری کار با نرم افزارهای پیچیده فراهم می کند. وجود رابط کاربری مناسب همراه با قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها جهت تبدیل فرمت ، Converter4Video را تبدیل به برنامه ای کاربردی برای کاربران تازه کار کرده است و از طرفی وجود فرمت های خروجی متعدد و تنظیمات مختلف ، نیاز کاربران حرفه ای را نیز رفع می کند. با استفاده از این برنامه می توان کیفیت مورد نظر مانند HD ، DVD ، TV یا موبایل را انتخاب کرد و تنظیمات پیشرفته نیز امکان تعیین کدهای دقیق صوت و ویدیو ، سرعت بیت ، نرخ نمونه برداری و نرخ فریم را فراهم می کنند که در این صورت فایل ایجاده شده دقیقاً مطابق با نیازهای کاربر می باشد. در نهایت تبدیل فرمت با استفاده از این برنامه بسیار آسان و سریع بوده و کاربر قادر است فیلم را با فرمت مورد نظرش بر روی هر دستگاهی مشاهده نماید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 32 مگابایت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\ProgramData\Abelssoft\Converter4Video\Program کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operating System
  • Windows 7/8/10/11