در حال بارگذاری...

Easy DVD Player 4.7.4.3289 پخش حرفه ای فیلم های DVD

مالتی مدیا / نمایش فیلم TRACKER 127696 18 دی 1397
Easy DVD Player Easy DVD Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر MPEG/AVI/ASF/WMV/WMA/MP4/MOV/3GP/MKV/WAV /FLV/RMVB/DTS/AAC/AC3/A52 و ... را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های DVD و Blu-ray را حذف کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )