در حال بارگذاری...

Luminant Music Ultimate 2.3.1 پخش موزیک با جلوه های بصری زیبا

مالتی مدیا / پخش صوت SalaR 22319 24 دی 1398
Luminant Music Luminant Music نرم افزاری در زمینه پخش موسیقی میباشد که لذت بصری بی نظیری را متناسب با موسیقی های پخش شده به افراد منتقل می کند. با استفاده از برنامه Luminant Music دیگر نیازی به خرید چراغ های استروبوسکوپی و لیزرهای رنگی برای استفاده در خانه نیست و به وسیله یک نمایشگر با سایز متعارف می توان چنین اثر و حسی را ایجاد نمود. نرم افزار Luminant Music دارای انیمیشن های واکنش پذیر صوتی رنگارنگی است که «صحنه» نامیده می شوند. از طرفی امکان همگام سازی این افکت های بصری با لیست پخش موسیقی بر روی رایانه ، رادیو آنلاین یا حتی صداهای میکروفن وجود دارد. با استفاده از ویژگی ها و قابلیت های این برنامه می توان این برنامه را بر روی یک لپ تاپ اجرا نمود و انیمیشن های رقص را متناسب با آهنگ در اجرا ، ایجاد نمود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 666 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10