در حال بارگذاری...

Audio Speed Changer Pro 1.5.5.168 تغییر سرعت فایل های صوتی

مالتی مدیا / ویرایشگر صوت TRACKER 139908 16 مهر 1391
Audio Speed Changer
Audio Speed Changer Pro  شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته اید سرعت فایل های صوتی خود را افزایش یا کاهش داده و برای این کار نیز برنامه های متفاوتی را امتحان کرده اید ولی هر یک از آن ها مشکلاتی را داشته و نتوانسته اند نتیجه ی مطلوبی را برای شما به ارمغان آورده و خواسته های شما را برآورده سازند.  این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی به تغییر سرعت فایل های صوتی خود بدون هرگونه تغییری در زیر و بمی صدا پرداخته و از آن ها برای مقاصد خود استفاده نمایند. این نرم افزار که در درجه ی اول برای تغییر سرعت کتاب های صوتی در نظر گرفته شده بود اکنون برای افزایش و یا کاهش سرعت هرگونه آهنگ یا فایل صوتی دیگری نیز قابل استفاده بوده و با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه و ابزاری بسیار ارزشمند برای شنوندگان کتاب های صوتی و همچنین افرادی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند تبدیل شده است .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )