در حال بارگذاری...

PreSonus Notion 6.8.18060 نت نویسی و ساخت موسیقی

مالتی مدیا / ویرایشگر صوت TRACKER 26090 3 آذر 1399
PreSonus Notion PreSonus Notion نرم افزاری برای فراهم کردن امکان ساخت موسیقی سریع و جذاب است. برنامه PreSonus Notion از آهنگ سازی و محیط عملکرد Notion 6 بهره می برد. می توانید هرزمان و هرگونه که خودتان می خواهید، آهنگ سازی کنید و حتی آهنگی را که خودتان دست نویس نوشتید وارد کنید. نرم افزار PreSonus Notion کاملاً با Studio One یک پارچه است که باعث می شود پروژه ها سطح بالاتری داشته باشند. نمونه های زیبایی از موسیقی ارکستر سمفونی لندن در برنامه وجود دارد که می توانید آن ها را بشنوید و اجرا کنید. نمونه های نهایی را می توانید با حداکثر سرعت تکمیل کنید که می تواند یک ارکستر کامل برای فیلم یا حتی صفحه های نوت های راهنمای موسیقی یا مخصوص گیتار باشد. نرم افزار PreSonus Notion را می توان بهترین برنامه موجود در بازار از نظر سادگی استفاده و نوت نویسی صدا دانست که برای نوازندگان، شاعران، آهنگ سازان، تنظیم کنندگان، آموزگاران موسیقی و دانش آموزان ساخته شده است.
برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است: تشخیص انواع دست نوشته، چیدمان کنترل جدید و قابلیت هایی برای علامت گذاری خروجی تخصصی، کشیدن و تنظیم مجدد فاصله های میزان ها و دستگاه ها، سازهای جدید از Soundiron، پنجره کنترل ویدئوی جدید برای علامت گذاری سریع تر در تصویر، منابع جدید برای علامت گذاری نوت ها با بیش از 100 اثر، پشتیبانی XML جدید از موسیقی برای انتقال یک پارچه بین سایر برنامه ها، امکان گرفتن خروجی MP3 ، استفاده از MIDI به جای ReWire برای یک پارچگی بهبودیافته با سایر نرم افزارهای کار با صدای دیجیتال و در نهایت یک پارچگی بی نظیر روند کار در کنار Studio One Artist یا نسخه Professional آن در یک کامپیوتر یا بین چند کامپیوتر در شبکه.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Windows 10 (64-bit only)
  • Intel Core 2 Duo or AMD Athlon™ X2 processor (Intel Core i3 or AMD Athlon X4 or faster recommended)*
  • 1 GB RAM (2 GB or more recommended)
  • 8GB free hard-drive space