در حال بارگذاری...

Aiseesoft Screen Recorder 2.9.50 Win/Mac + Portable فیلمبرداری از دسکتاپ

Aiseesoft Screen Recorder Aiseesoft Screen Recorder نرم‌افزاری حرفه‌ای با کاربری آسان است که می‌توان از آن برای ضبط تصویر و فیلم از صفحه‌ی نمایش و صدای فعالیت‌ ها در همان حین، استفاده نمود. Aiseesoft Screen Recorder بهترین نرم افزار ضبط صفحه برای ضبط هر فعالیتی در سیستم عامل Mac یا Windows است. می‌توانید به عنوان یک ضبط کننده بازی ویدیویی خوب، ضبط کننده تماس اسکایپ، برنامه ضبط ویدیو یوتیوب و موارد دیگر برای ضبط هر ناحیه از صفحه خود استفاده کنید. در حین ضبط صفحه، می‌توانید ویدیو/اسکرین شات را ویرایش کنید و برچسب‌های جدیدی به فایل خروجی اضافه کنید.
می توانید از این نرم افزار برای ضبط فیلم های YouTube آنلاین، بازی ها، پادکست ها، وبینار ها، سخنرانی ها،  presentations، تماس های اسکایپ، کنفرانس آنلاین، فیلم های وب کم و غیره در اندازه کامل صفحه یا اندازه صفحه سفارشی استفاده کنید. در حین ضبط صفحه، می توانید حرکت cursor را برجسته کنید تا پیگیری آن آسان تر شود. علاوه بر این، فناوری رمزگذاری ویدیوی HD "Blue-light" real-time می تواند کیفیت تصویر و صدا را برای شما تضمین کند. ویژگی ضبط پنجره قفل شده به شما امکان می دهد فعالیت را در یک پنجره خاص ضبط کنید. بنابراین ضبط صفحه مزاحم سایر عملیات نخواهد شد. فیلم ضبط شده در MP4، WMV، MOV، AVI، GIF، TS و غیره برای پخش و اشتراک گذاری آسان ذخیره می شود.
گرفتن اسکرین شات یک راه آسان و مفید برای ذخیره سریع برخی اطلاعات مهم است. ممکن است هر روز از آن استفاده کنید. این ضبط کننده صفحه همچنین می تواند به عنوان یک برنامه snapshot قدرتمند عمل کند تا به شما در گرفتن هر چیزی روی صفحه و ذخیره آن به عنوان تصویر کمک کند. می توانید ناحیه snapshot را به دلخواه خود تنظیم کنید و برچسب های شخصی خود مانند مستطیل، فلش، خط و متن را به تصویر خروجی اضافه کنید. می توانید snapshot را به عنوان PNG، JPEG، BMP، GIF، TIFF و غیره بر اساس نیاز خود ذخیره کنید. مطمئناً با سایر function های کلیدی برای کمک به شما در گرفتن snapshot مجهز شده است.

تـوجــــه
  • قبل از استفاده از نرم افزار باید آن را فعال سازی کنید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.10 or later (Apple Silicon compatible)