در حال بارگذاری...

QIP Shot 3.4.3 Final عکسبرداری و فیلم برداری از محیط دسکتاپ

QIP Shot QIP Shot  نرم افزاری کاربردی جهت تصویر برداری از محیط دسکتاپ است که قادر به تهیه عکس و فیلم از محیط دسکتاپ و نرم افزارهای در حال اجرای آن می باشد. توسط این نرم افزار رایگان شما می توانید عکس برداری یا فیلم برداری را به صورت تمام صفحه و یا محدود به یک پنجره یا منوی خاص در یک نرم افزار انجام دهید. همچنین می توانید Hotkey های مختلفی را برای نرم افزار تعریف کنید تا به سرعت بتوانید از قسمت های مورد نظر خود تصویر برداری کنید. از جمله ویژگی های دیگر این نرم افزار میتوان به توانایی استفاده از Codec های مختلف به منظور فشرده سازی و کاهش حجم فایل های تصویری، امکان استفاده از متن و اشکال مختلف در تصاویر، نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر اشاره کرد، این نرم افزار محصولی از شرکت MediaMir می باشد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )