در حال بارگذاری...

Fast Screen Recorder 1.0.0.53 تهیه فیلم و عکس از صفحه دسکتاپ

Fast Screen Recorder Fast Screen Recorder نرم افزاری کاربردی که با استفاده از آن می توانید در هر لحظه از روی صفحه دسکتاپ خود فیلم و عکس تهیه کنید. برنامه Fast Screen Recorder به ضبط کنفرانس های آنلاین ، جلسات ، آموزش ها ، محیط بازی و موارد دیگر به شما کمک می کند. شما می توانید فقط صدا ، فیلم و هم صدای میکروفون را ضبط کنید. با استفاده از نرم افزار Fast Screen Recorder قسمت صفحه ای را که می خواهید ضبط کنید انتخاب کنید. اگر می خواهید صفحه کامل رایانه شخصی خود را ضبط کنید ، دکمه گزینه تمام صفحه را انتخاب کنید یا به هر منطقه خاصی از صفحه نیاز دارید ، منطقه سفارشی را انتخاب می کنید. در پنجره نرم افزار گزینه ای برای روشن یا خاموش میکروفون قبل از شروع ضبط قرار دارد. بنابراین می توانید صدای خود را روی ویدیو قرار بدید که برای ضبط آموزش ها و ارائه ها بسیار مفید است.
نرم افزار Fast Screen Recorder می تواند با استفاده از سیستم صوتی و میکروفون، صدا را ضبط و بصورت فایل MP3 ذخیره کند، که با استفاده از این ویژگی می توانید موسیقی ، آهنگ ، سخنرانی و غیره را ضبط کنید. همچنین می توانید فایلهای MP3 را با سیستم صوتی و میکروفون سیستم ضبط کنید. از این ویژگی ، می توانید موسیقی ، آهنگ ، سخنرانی و غیره را ضبط کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • نرم افزار کرک شده ( از پیش فعال شده ) میباشد و نیازی به فعال سازی نیست.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11