در حال بارگذاری...

Free Screen Video Recorder Premium 3.1.1.1024 فیلم برداری از صفحه نمایش

Free Screen Video Recorder Free Screen Video Recorder ابزاری قدرتمند در زمینه فیلمبرداری سریع و آسان از بخش های مختلف صفحه نمایش می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی تمامی فعالیت های صفحه نمایش را ضبط کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلم های آموزشی بسازید و از بخش های مختلف صفحه نمایش و برنامه هایی که مایل باشید فیلم بگیرید. این برنامه علاوه بر قابلیت ضبط ضبط تمام صفحه یا هر بخشی از صفحه و ضبط صدا و حرکت ماوس، قادر است ویدیوهای ضبط شده را با کیفیت بسیار بالا و با فرمت های ویدئویی AVI یا WMV و فرمت های تصویری BMP، JPEG، GIF، TGA یا PNG ذخیره کند. همچنین امکان ابزار ویرایش این نرم افزار امکان تغیی اندازه، برش و چرخش ویدئوهای ضبط شده را به شما می دهد.

 از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به ضبط تصاویر وب کم از مسنجرهای مختلف مانند AIM، MSN، ICQ، Yahoo Messenger، ضبط تصاویر پخش شده از کارت تلویزیون یا تلویزیون اینترنتی به فرمت های DVD، VCD، RM، MPEG، ضبط حرکات موس بصورت حرفه ای، پشتیبانی از کلیدهای میانبر برای اجرا و توقف فیلمبرداری و ضبط چندین پنجره بصورت همزمان و … اشاره کرد. ضبط DVD، VCD، RM، MPEG یا ساخت اسلاید شو های آموزشی از دیگر امکانات این نرم افزار هستند.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11