در حال بارگذاری...

EaseUS RecExperts Pro 3.8.1 + Portable فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ

EaseUS RecExperts Easeus recexperts نرم افزاری که یک روش ساده برای فیلمبرداری کامل از صفحه دسکتاپ ، یک پنجره یا منطقه خاص و همچنین وب کم را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کل صفحه ، یک پنجره از یک برنامه یا شاید فقط یک منطقه سفارشی را ضبط کنید. در برنامه RecExperts فیلمبرداری را می توان با خطوط ، فلش ، تصاویر و متن زیباتر کرد ، بنابراین می توان از آن به عنوان راهنما ، دستورالعمل یا حتی برای اهداف آموزشی استفاده کرد. برنامه EaseUS RecExperts با یک رابط بصری همراه است که تمام گزینه های ضبط شما را نشان می دهد و به شما امکان می دهد همزمان فیلم و صدا را ضبط کنید. در عین حال ، می توانید مشخص کنید که آیا ترجیح می دهید صدا را به فیلم اضافه کنید. از طرف دیگر ، برای ضبط صدا با فیلم ، که می تواند صداهای پس زمینه باشد یا صدای شما باشد ، باید میکروفون داشته باشید.
فیلم های ضبط شده را می توان در فرمت های مختلفی مانند MP4 ، WMV ، MOV ، FLV ، ASF ، AVI ، و غیره ذخیره کرد. نرم افزار EaseUS RecExperts دارای یک حالت ضبط بازی با کیفیت است به گفته توسعه دهنده ، این برنامه می تواند بازی های مختلف 2D و 3D با کیفیت بالا را با وضوح 4K UHD ضبط کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 82 مگابايت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 3.7.0

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو در زمینه انتخاب بهترین نرم‌افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11