در حال بارگذاری...

PotPlayer 1.7.22129 + Portable پخش حرفه ای مالتی مدیا

مالتی مدیا / نمایش فیلم SalaR 2586776 25 اسفند 1402
PotPlayer PotPlayer یکی از پلیرهای رایگان، حرفه ای و پرطرفدار با پشتیبانی از زبان شیرین پارسی نزد کاربران اینترنتی میباشد که طیف وسیعی از فرمتهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند و شامل پوسته هایی با موضوعات مختلف میباشد که کاربران حتی با نوع سیستم عامل خود میتوانند هماهنگ کنند. به گفته کاربران اینترنتی ، PotPlayer حتی از KMPlayer بهتر عمل میکند و به خوبی از انواع زیر نویس ها پشتیبانی میکند و کدک های موجود در این نرم افزار شما را از نصب کدک های اضافی جهت پخش بهتر ویدئوها بی نیاز میکند.
امکان تنظیم نور ، صدا ، سرعت پخش ویدئوها ، فونت و رنگ زیرنویس ، کلیدهای میانبر و ... امکاناتی است که نرم افزار برای رضایتمندی بیشتر در اختیار کاربران خود قرار داده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
جهت رفع مشکل کدک H265
  • نرم افزار را به همراه کدک نصب کنید.
  • کدک LAV Filters که بصورت جدا برای دانلود قرار داده شده است را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11