در حال بارگذاری...

Movavi Academic 22.0 Win/Mac ساخت ویدیو آموزشی

Movavi Academic Movavi Academic نرم افزاری قدرتمند برای معلمان و دانش آموزان است تا بتوانند ویدیوهای آموزشی بسازند. کل تجربه یادگیری با استفاده از برنامه Movavi Academic غنی تر می شود و کلاس درس با خروجی های ویدیویی این نرم افزار ارتقا می یابد. پنجره اصلی برنامه Movavi Academic به نظر کمی برای تازه کاران پیچیده است اما اگر زمان بگذارید و زبانه ها و بخش های آن را جستجو و تجربه کنید، خیلی زود آن را می آموزید. اول باید فایل هایی را که موردنظرتان است، مانند ویدئو (فرمت های AVI .و MP4 و MPEG و WMV و FLV و غیره)، صدا (فایل های MP3 و WAV و AAC و FLAC و غیره) یا تصویر (فایل های PNG و JPEG و BMP و غیره) وارد نرم افزار کنید. یا در عوض می توانید ویدئویی را با دوربین ، دستگاهی خارجی یا از نمایشگر کامپیوتر ضبط کنید و سپس صدا را ضبط کنید. در مرحله بعد لازم است که پارامترهای مختلفی را برای هرکدام از موارد تنظیم کنید و بعد گذار یا افکت هایی به آن بیفزایید.
اگر نمی خواهید حین کار حواستان پرت شود، می توانید از قابلیت به اصطلاح ویدئوی سریع استفاده کنید تا هر قدم آموزش داده شود. با نرم افزار Movavi Academic می توانید افکت های مختلف را به فایل های ورودی براساس نوعشان اعمال کنید. همچنین می توانید فیلترهایی به ویدئو اعمال کنید، رنگ را تنظیم کنید، انیمیشن بسازید و متحرک سازی انجام دهید، ویدئو را ببرید و بچرخانید، بزرگنمایی را تغییر دهید، تصویر را تثبیت کنید، قسمتی را هایلایت و پنهان کنید، chroma key اعمال کنید، صحنه آهسته بسازید یا صحنه را شناسایی کنید. ابزار اکولایزر، حذف نویز، افکت های صوتی و تشخیص ضرب از ویژگی های ارائه شده برای فایل های صوتی است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.10 or later 64-bit