در حال بارگذاری...

DVDFab VideoCruise 1.6.3.23 ساخت پروژه های ویدئویی پیشرفته

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم TRACKER 5397 15 آبان 1399
DVDFab VideoCruise DVDFab VideoCruise نرم افزاری کاربردی که شامل ابزارهایی قدرتمند برای ساخت پیشرفته ترین پروژه ویدئویی در نهایت سادگی و آسانی عملکرد است. استفاده از ویرایشگر ویدئوی مناسب می تواند سرعت پروژه ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد و ساده کند. حین ویرایش فایل در برنامه DVDFab VideoCruise می توانید سرعت پخش، معکوس سازی، چرخش، وارونه سازی و تغییر رنگ زمینه را تغییر دهید. همچنین می توانید مقادیر پیش فرض کنتراست، اشباع، روشنایی، فام ها، برجسته سازی و سایه ها را تنظیم کنید. حجم صدا نیز با فعال سازی فِیدها (fade in or fade out) قابل تغییر است.
همچنین می توانید بازه گسترده ای از فیلترها را در پروژه خود اعمال کنید که شامل وینیتینگ (vignette)، درخشش (glow)، محو (blur)، تغییرحالت (distort)، طرح برجسته (emboss sketch) و غیره می شوند. گذارها و عناصر مختلف قاب (Frame) نیز در نرم افزار وجود دارند و می توانید پیش از خروجی گرفتن به نسخه نهایی، نتیجه را پیش نمایش کنید و با فرمت های مختلف مانند MP4 و AVI خروجی بگیرید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10