در حال بارگذاری...

123Video Magic Basic 4.0.0.0 ویرایش فایل ویدئویی

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم harc98 9931 26 اسفند 1390
123Video Magic Basic 123Video Magic Basic در عکاسی دیجیتال، از پس زمینه های کروماکی (ChromaKey) برای جایگزینی تصاویر پس زمینه استفاده می‌کنند ...این پس زمینه کروماکی یک پارچه بزرگ یک دست سبز رنگ می‌باشد که برای تصاویر دیجیتالی از آن استفاده می‌شود. با کشیدن این پارچه سبز رنگ در پس زمینه و گرفتن تصاویر اشخاص و موضوعات مختلف به راحتی می‌توان تصاویر را از این رنگ سبز جدا کرد و پس زمینه های دیجیتالی دیگری را با آن جایگزین کرد.123VideoMagic نرم افزاری جالب که راهی ساده را برای حذف این صفحه سبز و جایگزین کردن تصاویر دیجیتال مورد انتخاب شما با آن به صورت شیوه ای حرفه ای فراهم می‌کند. این برنامه با شناسایی رنگ سبز پس زمینه فیلم‌ها و عکس‌های شما بدون نیاز به برنامه های اضافی دیگر آن‌ها را حذف کرده و شما می‌توانید به جای این رنگ سبز از تصاویر متحرک دیگر در پس زمینه استفاده کنید. با این برنامه کاربران آماتور و حتی فتوگراف های حرفه ای نیز به راحتی و با سرعت قادر به ویرایش فیلم‌های ویدئویی و تصویری گرفته خود به این شیوه هستند.
ویژگی‌های 123Video Magic Basic
  • پس زمینه های سبز رنگ تصاویر و فیلم‌های شما به راحتی قابل جایگزین با تصویر پس زمینه مورد علاقه شما می‌باشد.
  • داشتن 50 تم برای استفاده به عنوان پس زمینه
  • قابلیت پشتیبانی از فرمت های ویدئویی WMV، AVI، MPEG و MPG
  • پشتیبانی از فرمت تصاویر نظیر: JPG، BMP، GIF، PNG، TIFF، JPEG
  • قابلیت خروجی گرفتن به فرمت های AVI، Divx، Xvid، MPG، MPEG، WMV

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • برای رجیستر کردن، این برنامه بایستی حتما در ریشه درایو C: نصب شود.بدین صورت C:\123VideoMagicBasic
  • فایل Activator.exe  را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید و بر روی دکمه Apply کلیک کنید.پیغام موفقیت آمیز بودن این برنامه رو خواهید دید.
  • برنامه ر ا اجرا کنید و اطلاعات رجیستر کردن را از فایل متنی  همراه برنامه  وارد کنید و برنامه را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10