در حال بارگذاری...

LRTimelapse Pro 6.5.4 Win/Mac ویرایش و ساخت تایم لپس

LRTimelapse LRTimelapse نرم افزاری حرفه ای جهت ویرایش تایم لپس ، فریم‌های کلیدی (keyframing) ، درجه‌بندی و رندرینگ (نمایان‌سازی) ارائه می کند. امروزه تایم لپس (تصویربرداری زمان‌گریز) محبوبیت فراوانی میان عکاسان ، فیلم سازان و هنرمندان چندرسانه ای دارد.  از این برنامه می توان بر روی ویندوز یا مک استفاده کرد و نوع دوربین مورد استفاده اهمیتی ندارد. برنامه LRTimelapse امکان درجه بندی و کی فریمینگ توالی تصاویر به کار رفته در تایم لپس را با استفاده از موتور توسعه Adobe Camera RAW مورد استفاده در Lightroom (CC Classic (7), 6, 5 and 4) و Adobe Camera Raw فراهم می کند.
با استفاده از برنامه LRTimelapse می توان تایم لپس های روز تا شب و شب تا روز را با “Holy-Grail-Wizard” به آسانی و با بهترین کیفیت ایجاد کرد. رندرینگ صحنه های متوالی نهایی با فرمت های حرفه ای ویدیو مانند Prores 4:4:4 , 4:2:2 و با وضوحی تا حد 8K امکانپذیر است. لازم به ذکر است که این برنامه از دیگر فرمت ها مانند MP4/H.264/H.265/HEVC و MJpeg پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • LRTimelapse supports Lightroom CC Classic, 6, 5 and 4 as well as Adobe Camera Raw, Bridge and After Effects in the corresponding versions.