در حال بارگذاری...

NCSS + PASS Pro 2023 v23.0.2 نرم افزار آماری کامل و قدرتمند

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 53176 3 خرداد 1402
NCSS Pro PASS NCSS نرم افزاری آماری و گرافیکی قدرتمند که در صنایع مختلفی از تحقیقات پزشکی و تجزیه و تحلیل کسب و کار تا مهندسی، کنترل کیفیت و تحقیقات علمی استفاده می شود. بیش از هزاران پژوهشگر، مشاور، حرفه‌ای، مهندس و دانشمند در سراسر جهان از NCSS استفاده می کنند. نرم افزار NCSS یک مجموعه کامل و آسان برای استفاده از صدها ابزار آماری و گرافیکی جهت تجزیه و تحلیل و تصویرسازی داده های شما فراهم می کند. NCSS به راحتی تمام انواع فایل های داده را وارد می کند؛ یا شما می توانید داده های خود را کپی و پیست کنید یا به صورت مستقیم وارد کنید. NCSS ویژگی های فیلترینگ و تبدیل عالی برای مدیریت داده های خود دارد.
نرم افزار NCSS PASS یک بسته نرم‌افزار آماری است که برای انجام تحلیل قدرت و نمونه‌گیری در مطالعات بالینی و پژوهشی به کار می‌رود. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید به راحتی نتایج مربوط به اندازه نمونه و قدرت را به همراه نمودارهای مربوطه در پنجره خروجی مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید روی منحنی‌های اندازه نمونه و قدرت کلیک کرده و آن‌ها را در یک پنجره جداگانه برای مشاهده یا ذخیره سازی نمایش دهید. ناوبری در خروجی با درخت ناوبری خروجی آسان است و فرمت خروجی آن برای مشاهده، کپی و پیست کردن و یا ذخیره سازی آن استفاده می‌شود. با استفاده از گالری خروجی، می‌توانید چندین نتیجه خروجی را برای ذخیره سازی و یا مقایسه تحلیل اندازه نمونه به همراه دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از منوی کشویی نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید و بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11