در حال بارگذاری...

Applian WM Splitter 3.0.1808.22 برش و ادغام فایل ویدیویی و صوتی

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم SalaR 19515 10 آذر 1397
Applian WM Splitter Applian WM Splitter نرم افزاری کاربردی جهت ویرایش ساده و آسان فایل‌های ویدیویی و صوتی، جهت تکه تکه کردن، برش کادر تصویر و ادغام کلیپ‌های تصویری با یکدیگر که توسط WM Recorder ضبط می‌شوند می‌باشد. نرم افزار Applian WM Splitter راحت‌ترین نرم افزار برای تهیه خروجی از بخش‌های دلخواه فایل‌های ویدئویی و صوتی است. حتی می‌توان به وسیله آن فایل‌هایی با فرمت یکسان را به یکدیگر چسباند. به محض نصب نرم افزار می‌توانید شروع به برش و ادغام فایل‌های‌ خود کنید. فقط کافیست که فایل ویدیویی یا صوتی مورد نظر را درون برنامه اجرا کنید و نشانگرهای زمان را در نقطه مورد نظر بر روی تایم‌لاین فایل جهت پردازش قرار دهید. برای این کار می‌توانید از ابزاری‌های متنوعی در درون برنامه استفاده کنید که کنترل دقیقی بر روی فریم به فریم، یا بر اساس زمان و حتی کی-فریم که مختص دوربین‌های جدید است در اختیارتان قرار می‌دهد. هنگامی که کار نشان‌گذاری بخش مورد نظر از ویدیو انجام شد تنها کافیست که بر روی دکمه trim کلیک کنید تا در کنار فایل اصلی، ویدیو موردنظر ویرایش شده و ذخیره شود.نرم‌افزار WM Splitter دارای بخشی به نام join manager می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های ویدیویی با فرمت ( AVI , WMV , ASF , WMA , MP3 , MOV , MP4 , MKV ) مشترک را با یکدیگر ادغام کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )