در حال بارگذاری...

muvee Reveal Encore 13.0.0.29340.3157 ویرایش فیلم

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم SalaR 43503 30 شهریور 1397
muvee Reveal muvee Reveal نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در نرم افزار muvee Reveal Encore می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی ، پشتیبانی از زبان های English, French, Italian, German, Spanish, Chinese (Simplified, Traditional), Japanese, Korean, Dutch, Portuguese (Portugal), Portuguese (Brazil), Russian, Swedish ، پشتیبانی از فرمت های تصویری WMV, Quicktime, MPEG4, H.264, MPEG2, MPEG1,DV-AVI, 3GPP, DVD Camcorder MPEG2, AVCHD, HDV ، قابلیت کار بر روی عکس ها با فرمت های JPEG, PNG, GIF, BMP, TIFF ، قابلیت استفاده فایل های صوتی با فرمت MP3, WMA, AAC, WAV و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System Requirements
- Processor : Intel Pentium 4, AMD Athlon (or equivalent), 2GHz or higher
- Memory : 2GB RAM
- Video Memory : 256MB & above
- Operating System : Microsoft Windows XP, Vista, 7 or 8 or 10