در حال بارگذاری...

Tweak Software RV 7.9.1 مشاهده و مقایسه همزمان نماها و شاتهای ویدئویی

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم TRACKER 20950 11 آذر 1399
Tweak Software RV Tweak Software RV نرم افزاری قدرتمند و در عین حال ساده جهت مشاهده و مقایسه ی همزمان نماها و شاتهای ویدئویی با یکدیگر میباشد که امروزه توسط بسیاری از کمپانی های مطرح فیلم سازی دنیا مورد استفاده قرار میگیرد، نرم افزار Tweak Software RV تعامل خوبی با دیگر نرم افزارهای فیلمسازی و کامپوزیت همچون The Foundry Nuk , Maya , After Effects , Shotgun و ... داشته و خروجی های این نرم افزارها را آنالیز کرده و نمایش میدهد، این نرم افزار محدودیتی برای نمایش فایلها از نظر حجمی و کیفیتی ندارد و در حقیقت این قدرت پردازش سیستم شماست که این نرم افزار را محدود میکند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 270 مگابايت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو در زمینه انتخاب بهترین نرم‌افزار ویرایش فایلهای ویدئویی

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید و فایل license.gto را داخل دسکتاپ ذخیره کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره فعال سازی گزینه I have an RV License or an RV License server را انتخاب کنید و بعد Continue و بعد Install New License و بعد Add License را بزنید و فایل license.gto که داخل دسکتاپ ذخیره کردید را Open کنید.
  • در لیست لایسنس ها روی عدد 1 کلیک کنید و Set License Server کلیک کنید در کادر Server Name آی پی 127.0.0.1 را وارد کنید و روی Use This Server کلیک کنید.
  • روی دکمه Save کلیک کنید و پنجره را ببندید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements for Full Feature Set
  • 64-bit processor.
  • Windows 7 SP1, Nvidia GeForce 8800 or Quadro 3800 or better, or ATI FirePro (other ATI cards may work with recent drivers but are untested).