در حال بارگذاری...

Remove Logo Now 4.0 حذف لوگو از روی فیلم

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم TRACKER 208958 11 اردیبهشت 1397
Remove Logo Now Remove Logo Now نرم افزاری برای حذف لوگوهای مزاحم، متن و زیرنویس های غیر قابل جابجایی از فیلم است که بصورت خودکار جریان فیلم را تجزیه و تحلیل می کند و آرم و لوگوی ثابت مانند لوگوی کانال های تلویزیونی را بر میدارد. نرم افزار Remove Logo Now قادر است با الگوریتم منحصر به فرد خود اشیا ثابت و استاتیک روی فیلم را حذف کند و آثار آن از فیلم را به صفر یا نزدیک به صفر برساند. همچنین حذف آرم های نیمه شفاف برای این نرم افزار بسیار آسان می باشد.
از دیگر امکانات نرم افزار Remove Logo Now حذف تاریخ و زمان ضبط از روی ویدئو می باشد که در بسیاری از موارد نمایش تاریخ و زمان ویدئو و نقطه قرمز چشمک زن روی فیلم آزار دهنده است. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV و RM10 پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • به اینترنت متصل باشید
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل Loader.exe را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Loader کلیک راست کنید و Send to و بعد Desktop را بزنید تا یک Shortcut در دسکتاپ ساخته شود.
  • فقط از طریق Shortcut جدید برای اجرای نرم افزار اقدام کنید و آیکون قدیمی نرم افزار در داخل دسکتاپ را حذف کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10