در حال بارگذاری...

AVS Video Editor 9.9.4.412 + Portable ویرایش حرفه ای فیلم

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم SalaR 786001 2 بهمن 1402
AVS Video Editor AVS Video Editor نرم افزاری که در زمینه ویرایش فیلم می توان به آن به عنوان یک ابزار قدرتمند به چشم یک دستیار حرفه ای اعتماد کرد. AVS Video Editor نرم افزاری که تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها را به طور کامل دارا بوده و می تواند با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج کار ویرایش را به صورت حرفه ای امکان پذیر سازد. این ابزار که از سافت 98 دانلود می کنید  قابلیت Import از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل ، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود.
وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف ، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد ، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل بخشی از قابلیت های کلیدی AVS Video Editor به شمار می رود.در زمان ذخیره سازی می توان کیفیتی را اعمال نمود که در زمان اجرای فیلم خروجی بیننده را متعجب خواهد کرد ، این نرم افزار قدرتمند از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد که علاوه بر آن چندین پوسته هم در نرم افزار گنجانده شده تا کاربران بسته به سلیقه خود محیط کاربری نرم افزار را انتخاب کنند.

قابلیت های نرم افزار AVS Video Editor
  • پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج
  • قابلیت ویرایش حرفه ای فیلم ها
  • امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
  • رایت برروی CD یا DVD با امکان اجرا برروی انواع پلیرهای خانگی
  • ساخت DVD فیلم
  • امکان استفاده از نهایت کیفیت
  • قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر
  • وجود بیش از 200 افکت در موضوعات مختلف
  • پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
  • امکان Capture کردن فیلم ها از دوربین ها و یا سیستم های صوتی و تصویری

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید.  
  • به روی دکمه Patch کلیک کنید و در پنجره‎ای که باز میشود روی دکمه Yes کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
All key formats are supported
Read : HD Video (inc. Blu-ray video, AVCHD, MPEG-2 HD and WMV HD), AVI (DivX, Xvid, etc.), DV AVI, MP4 (inc. Sony PSP, Apple iPod and Archos), WMV, 3GP, 3G2, QuickTime (MOV, QT), DVD, VOB, VRO, MPEG-1, 2, 4, TOD, MOD, MPG, DAT, VCD, SVCD, Real Video (RM, RMVB), ASF, ASX, MJPEG, H.263, H.264, DVR-MS, MKV, OGM, FLV, AMV, MTV, TS, M2TS, M2T, MTS, DPG, NSV, FLI, FLC, CDG, GVI, SVI, PPT, PPTX, WTV
Write : HD Video (inc. Blu-ray video, AVCHD, MPEG-2 HD and WMV HD), AVI (DivX, Xvid, etc.), MP4 (inc., Apple iPhone, iPad, iPod, Samsung Galaxy and Sony PSP), WMV, 3GP, 3G2, QuickTime (MOV, QT), SWF, FLV, DVD, MPEG-1, 2, 4, MPG, MJPEG, H.263, H.264, Real Video (RM, RMVB)

Operation Systems
  • Windows 7/8.1/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. alireza (ميهمان)  ~ 1400/01/28
    با سلام
    نرم افزاری قدرتمند وعالی برای برش ، ویرایش، صداگذاری و...و مونتاژهرگونه ویدیو با امکان گرفتن خروجی های مختلف. دست سازندگانش درد نکنه . فقط یه مورد اشکال دیدم که بعد از ورژن 4.2.1.182 ( این ورژن بدون مشکله ) تاکنون در تمام آنها موجوده و مربوط به اضافه کردن text به پروژه است که در صورت حذفtext از ویدیو اثر text قبلی درهنگام مرورمجدد ( پخش ویدیو پروژه) باقی می ماند در صورتیکه در transitions و video effects چنین نیست . البته در هنگام خروجی گرفتن مشکلی نداره . لطفا در آپدیت جدید اصلاح فرمایید .غیر از مورد گفته شده ونیز بالا بردن سرعت اجرا ، واقعا نرم افزار معرکه ای است و با داشتن رابط کاربری آسان تقریبا از دیگر برنامه های مشابه بی نیاز می شوید.با تشکر.
  2. hamedmirabi (عضو سايت)  ~ 1398/10/9
    از زبان فارسی پشتیبانی می کنه؟
    1. SalaR ( مديریت )  ~ 1398/10/9
      از پارسی نویس که داخل لیست نرم افزارهای کاربردی سایت هستش استفاده کنید.
    2. فری (ميهمان)  ~ 1399/01/15
      سلام دوست عزیزم من چند ماهه با این نرم افزار حرفه ای کار کردم . نسبت به حجمش برای دوستان مبتدی خوبه و میکس های ساده و خوبی میشه درست کرد و امکانات کافی دارد و از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می کند .