در حال بارگذاری...

Muso 2.7.2.0 مدیریت موزیک ها

مالتی مدیا SalaR 27994 10 مهر 1400
Muso Muso یک نرم افزار کم حجم با رابط کاربری آسان جهت ساخت مجموعه و مدیریت موزیک های درون رایانه شما میباشد. نرم افزار Muso دارای رابط گرافیکی بصری است که به شما این امکان را می دهد که موزیک های خود را به روشهای مختلف برچسب بزنید ، مرتب کنید ، فیلتر گذاری کنید . امکان پخش موزیک ، جستجو به روشهای مختلف ، تگ کردن موزیک ها ، پوسته های مختلف و فونتهای متنوع از دیگر قابلیتهای نرم افزار Muso میباشد. امکان استفاده از دیتابیس iTunes هم برای شروع کار امکانپذیر است. نرم افزار از پلیرهای Squeezebox , Winamp , iTunes , Foobar2000 پشتیبانی میکند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 7 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • به منوی Help > Enter Register Key رفته و اعداد رو بروی Machine ID را کپی کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و اعدادی که در مرحله بالا کپی کردید داخل کادر  Machine ID قرار داده و روی دکمه Generate کلیک کنید. 
  • به پنجره فعال سازی برگشته و ایمیل و سریال موجود در فایل keygen را در کادرهای خالی وارد کنید. سپس دکمه CTRL+ALT را نگه داشته و روی دکمه Ok کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11