در حال بارگذاری...

AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum 5.58 ساخت آلبوم فلش

مالتی مدیا SalaR 9974 28 آبان 1393
AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum  نام یک نرم افزار کاربردی برای ساخت اسلایدشوهای زیبا با فرمت SWF یا فلش است. این نرم افزار امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی مجموعه عکس های خود را همراه با افکت هایی که می توانید از میان افکت های موجود در نرم افزار انتخاب کنید ترکیب نمایید و در نهایت با انتخاب یک موسیقی پس زمینه برای اسلایدشو ، آن را ذخیره نمایید و از دیدن عکس های خود لذت ببرید. می توانید از خروجی کار خود در سایت نیز استفاده نمایید و از آن استفاده های مختلف به عمل آورید. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی اشاره کرد. همچنین نرم افزار معرفی شده در بالا ، دارای مدل های از پیش آماده شده فراوانی است که می توانید از آنها به صورت مستقیم استفاده کنید و یا در آنها تغییراتی اعمال نمایید.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )