در حال بارگذاری...

MAGIX VariVerb II 2.6.0 پلاگین افکت ریورب

مالتی مدیا SalaR 6092 2 شهریور 1398
MAGIX VariVerb II MAGIX VariVerb II یک دستگاه افکت VST/AU داخلی می باشد که افکت های ریورب مصنوعی مدرن و کلاسیکی مانند room،  plate، spring و nonlinear مبتنی بر محاسباتی الگوریتمی را ایجاد می نماید. این برنامه ریورب های مورد نظر کاربر را به طور دقیق ایجاد می نماید. با استفاده از برنامه MAGIX VariVerb می توان افکت های ریورب مدرن یا مصنوعی همراه با پارامترهای مختلفی از جمله room، plate، springو nonlinear reverb را با پلاگین با کیفیت بالا ایجاد نمود. VariVerb 2 یک پلاگینی است که به فایل های صوتی عمق می بخشد. در این برنامه به راحتی امکان تنظیم اندازه ، عرض و نفوذ اتاق و ایجاد ریورب room مطابق با نظر کاربر وجود دارد. پیش تنظیم ابزار آلات ، سالن ها ، اتاق ها و صداها بر اساس الگوریتم های مختلفی است که نه تنها برای ارتقاء بلکه به عنوان نقطه ای برای طراحی صداهای پیچیده تر می توان از آن استفاده نمود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 21 مگابايت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)