در حال بارگذاری...

TagScanner 6.1.16 + Portable ویرایش تگ فایل صوتی

مالتی مدیا / ویرایشگر صوت TRACKER 192063 11 آبان 1402
TagScanner TagScanner یکی از جنبه های مهم داشتن آرشیو موسیقی مدیریت تگ های آنهاست که به معنی یکسری اطلاعات مربوط به فایل های موسیقی است که در داخل فایل های صوتی موجود است. این مشخصات شامل نام آهنگ، خواننده، سال انتشار، نوع آهنگ و ... است. نرم افزار TagScanner یكی از ابزارهای مدرن برای سازماندهی آرشیوهای بزرگ موسیقی بوده كه محیط آن به صورت كاربردی و چند منظوره طراحی شده و در چندین قسمت می توان به انجام فعالیت های متنوع پرداخت. توسط نرم افزار TagScanner می توان به آسانی حجم وسیعی از فایل ها را بصورت یكجا تغییر نام داد و نظم خاصی را در بین فایل های شخصی ایجاد نمود. قابلیت ویرایش اطلاعات فایلی نظیر نام آرتیست، نام آلبوم، سال تولید، شمارﮤ آهنگ و ... در بانک اطلاعاتی آنها در این برنامه مقدور بوده و می توان فایل ها را به این ترتیب منظم نمود.

دریافت آرشیوهای موسیقی از شبكه اینترنت نیز از دیگر وظایف كاری این برنامه می باشد. آهنگ های فراخوانی در این نرم افزار را می توان لیست بندی نموده و بعد از مرتب سازی آنها، لیست را در قالب های HTML، CSV و ALS ذخیره نمود.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System requirements
  • Windows 7/8/10/11
  • Connection to the internet to use the online feature