در حال بارگذاری...

Abyssmedia i-Sound Recorder 7.9.4.5 + Portable ضبط صدا در ویندوز

مالتی مدیا SalaR 14874 7 فروردین 1403
i-Sound Recorder Abyssmedia i-Sound Recorder به عنوان یکی از نرم افزارهای نسل جدید ضبط صدا شناخته می شود. جدیدترین نسخه این برنامه ، از قابلیت های ویندوز 10 استفاده کرده و قابلیت ضبط صدای استریمینگ را ارائه می کند. ویژگی اصلی نسخه جدید ، قابلیت ضبط صدا از دستگاه خروجی به صورت مستقیم و بدون نیاز به ورودی استریو میکس می باشد. با استفاده از نسخه جدید این برنامه دیگر  نیازی به جستجو برای درایو صوتی مناسب نیست و همچنین دیگر مجبور نیستید که دستگاهای صوتی "پنهان" یا "غیرفعال" را از طریق پنل کنترل (control panel) فعال نمایید. این برنامه امکان ویرایش برچسب ها ، استفاده از پخش کننده چند رسانه ای (پلیر مالتی مدیا) ، ایجاد زمانبندی های مختلف برای ضبط و شخصی سازی تنظیماتی از قبیل نام رویداد ، زمان های شروع و پایان ، الگوی نام فایل ها ، حالت بازگشت (recurrence mode) و روزهای هفته را فراهم می کند.
همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان برنامه ها یا پارامترهای خط فرمان را اجرا کرد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به تنظیم و پیکربندی پارامترهای صوتی برای هر یک از کدک های صوتی مانند نرخ نمونه برداری (sample rate) ، حالت کدگذاری (encodingmode) و سرعت بیت (bit rate) اشاره کرد. علاوه بر این امکانات ، شما می توانید فیلترهایی مانند فیلتر پایین گذر (lowpass) ، notch و ... را اعمال کرده و تنظیماتی را برای توقف یا برش خودکار توسط برنامه ایجاد کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 7 مگابايت به همراه کرک
پوسته های نرم افزار
دانلود با حجم 270 کیلوبایت
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
  • در صورت ارور هنگام ضبط صدا، به تنظیمات نرم افزار رفته و تیک گزینه Enable auto-name system را بردارید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11