در حال بارگذاری...

MAGIX Analogue Modelling Suite Plus 2.6.0.58 پلاگین صوتی آنالوگ

مالتی مدیا SalaR 4614 3 شهریور 1398
MAGIX Analogue Modelling Suite Plus MAGIX Analogue Modelling دارای چهار افزونه افکت با کیفیت بالا بوده که ابزارهای صوتی آنالوگ را مدلسازی کرده که به سادگی نمی توان در فرآیند پروژه های حرفه ای از آن چشم پوشی کرد. پلاگین VST در واقع یک ابزار پویای کارآمد بوده که برای ویرایش گروه های سیگنال مورد استفاده قرار می گیرد که دارای بخش های گوناگونی از جمله فشرده سازی ، مرتب سازی ، زنجیره جانبی و محدود کننده می باشد. با استفاده از این برنامه امکان ویرایش سیگنال های mid و side به صورت جداگانه در حالت M/S وجود دارد. تمام ماژول ها و پارامترها برای فشرده سازی اجزاء برنامه بدون اختلال آرتیفکت و بلندی صدا و همچنین در حالت کنترل آنالوگ بهینه سازی شده اند. این پلاگین برای ویرایش صداهای ضبط شده و ابزار آلات آکوستیک بسیار مناسب می باشد. am|phibia ترکیبی از پری آمپ و چنل استریپ بوده که یک opto-compressor به همراه فیلتر pre/post  را با هم ترکیب کرده است. این برنامه گزینه های متعددی را برای طراحی صدا ارائه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 15 مگابايت ( کرک شده )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)