در حال بارگذاری...

Wedding Album Maker Gold 3.53 ساخت آلبوم عکس عروسی

مالتی مدیا SalaR 62201 13 دی 1392
Wedding Album Maker Gold
Wedding Album Maker Gold نرم افزاری است کاملا حرفه ای که توسط آن می توانید عکس ها ، تصاویر و فیلم های عروسی ، عقد و نامزدی را به آلبوم های کاملا گرافیکی و بسیار زیبا تبدیل کنید. اگر می خواهید طبق سلیقه خود آلبوم مورد نظر را به وجود آورید و آن را به دوستان وآشنایان خود بدهید ، کافی است که توسط ابزارهای برنامه و محیط کاملا پیشرفته آن به هدف خود برسید. بعد از ساخت آلبوم مورد نظر قادر خواهید بود تا یک منوی کاملا زیبا و جذاب به همراه آهنگ پس زمینه ی مناسب به آن اضافه کنید و پروژه را بر روی یک دیسک DVD ذخیره کنید. حال کافی است که این DVD را به اشخاص مورد نظر خود هدیه بدهید. برای پخش محتوی دیسک حتما نیاز به کامپیوتر نخواهید داشت و شما می توانید آن را بر روی سایر دستگاه ها و پخش کننده های خانگی که از دیسک های DVD پشتیبانی می کنند پخش کنید. در این نسخه از نرم افزار علاوه بر دیسک های DVD از فرمت هایی نظیر MPEGI, MPEGII, MPEG-4, MP4, FLV, XVid AVI, AVI پشتیبانی می شود که بستگی به تنظیمات مورد نظر می توانید فرمت مناسب را انتخاب کنید. همچنین در نرم افزار پروفایل هایی از پیش تعریف شده موجود می باشند که توسط آن ها نیز قادر خواهید بود تا آلبوم مورد نظر را جهت دستگاه هایی نظیر iPod, PSP, cellular phone, , video formats for Anrchos, Creative Zen Vision, iRiver ذخیره سازی کنید.

ویژگی های نرم افزار Wedding Album Maker Gold :

  • کار با نرم افزار بدون نیاز به دانش قبلی
  • انتخاب آهنگ پس زمینه مناسب جهت قسمت های مختلف آلبوم
  • ساخت اسلاید های متحرک از تصاویر
  • دارای سایر ابزارهای مورد نیاز جهت ساخت آلبوم ها
  • ذخیره مستقیم آلبوم ها بر روی سایر دیسک ها بدون نیاز به نرم افزارهای واسط
  • اضافه نمودن افکت های گوناگون به تصاویر و آهنگ پس زمینه
  • ساخت منوی مناسب با استفاده از تمامی ابزارهای موجود در برنامه
  • دارای رزولوشن های پیشفرض جهت سایر نمایشگرها و تلوزیون ها
  • کیفیت بالا در ساخت آلبوم ها

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )