در حال بارگذاری...

Memrise Premium 2024.02.21.2 آموزش تخصصی زبان در اندروید

برنامه اندروید / آموزش زبان SalaR 15013 2 اسفند 1402
Memrise Memrise یک برنامه آموزشی زبان در اندروید است که به شما کمک می‌کند تا زبان‌های جدید، مهارت‌های جدید و اطلاعات عمومی را بیاموزید. Memrise دوره‌های زبانی برای بیش از 20 زبان مختلف ارائه می‌دهد. این دوره‌ها شامل آموزش لغات، گرامر، تلفظ و مکالمه هستند. این برنامه از روش‌های آموزشی مبتنی بر تحقیقات علمی استفاده می‌کند که باعث می‌شود یادگیری زبان جدید به روشی سرگرم‌کننده و موثر باشد. Memrise از روش تکرار فاصله‌دار استفاده می‌کند که به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات جدید را به طور موثرتری به خاطر بسپارند. در این روش، اطلاعات جدید به تدریج و با فاصله‌های زمانی مشخص تکرار می‌شوند. Memrise از یادگیری مبتنی بر معنا استفاده می‌کند که به کاربران کمک می‌کند تا کلمات و عبارات جدید را در یک زمینه معنادار بیاموزند. Memrise از یادگیری مبتنی بر کاربرد استفاده می‌کند که به کاربران کمک می‌کند تا کلمات و عبارات جدید را در موقعیت‌های واقعی استفاده کنند.
MemBot یک partner مکالمه بی‌نهایت صبور، حمایتی و رایگان است که شما را در ساعت‌های تمرین مورد نیاز خود راهنمایی و انگیزه خواهد داد. MemBot می‌تواند نقش یک barista دوستانه، یک مصاحبه کننده کار یا یک دوستی را بازی کند که در حال سازماندهی یک مهمانی غافلگیر کننده است. MemBot در واقع ثابت شده است که استرس بسیاری از مردم را که در هنگام تمرین با یک مربی زبان انسانی تجربه می‌کنند را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. هرچه کمتر احساس استرس کنید، بیشتر تمرین می‌کنید و سریع‌تر اعتماد به نفس صحبت کردن با افراد واقعی را ایجاد می‌کنید!
با استفاده از این برنامه زبان فرانسه، اسپانیایی (اسپانیا)، اسپانیایی (مکزیک)، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی، ژاپنی (بدون متن)، ترکی، ایتالیایی، چینی (ساده شده)، هلندی، پرتغالی (پرتغال)، پرتغالی (برزیل)، روسی، سوئدی، نروژی، لهستانی، دانمارکی، اسلونیایی، ایسلندی، Yourba، مغولستانی، انگلیسی (UK) و انگلیسی (US) را یاد بگیرید!

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )