در حال بارگذاری...

Rosetta Stone : Learn Practice 8.24.1 آموزش زبان رزتا استون

برنامه اندروید / آموزش زبان SalaR 24313 28 فروردین 1403
Rosetta Stone Rosetta Stone اپلیکیشن اندروید که به شما امکان می‌دهد در هر زمان و در هر مکان زبان دلخواه خود را یاد بگیرید. برنامه مهارت‌های جدید را به گونه‌ای معرفی می‌کند که توانایی طبیعی یادگیری زبان مغز شما را تحریک کند و مانند یک گوینده بومی صحبت کنید. فناوری تشخیص گفتار TruAccent به صدای شما گوش می‌دهد و به شما کمک می‌کند آن را ظریف کنید، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و درست صحبت کنید و مهارت‌های مکالمه مفید و عملی را بر اساس سناریوها و وقایع روزمره توسعه دهید.
با استفاده از برنامه Rosetta Stone میتوانید زبان اسپانیایی (آمریکای لاتین یا اسپانیا)، انگلیسی (آمریکایی یا بریتانیایی)، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، چینی (ماندرین)، عربی، هلندی، فیلیپینی (تاگالوگ)، یونانی، عبری، هندی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، فارسی (فارسی)، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، روسی، سوئدی، ترکی یا ویتنامی را یاد بگیرید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود با حجم 468 مگابايت

قابل نصب در اندروید 7.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.7/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن