در حال بارگذاری...

همراه بانک پارسیان نسخه 4.7.1 برای گوشی اندروید ( جدید )

برنامه اندروید / همراه بانک SalaR 190238 6 اسفند 1402
Bank Parsian همراه بانک پارسیان برنامه كاربردی موبایل بانك پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانك در زمینه بانكداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد. برنامه همراه بانک پارسیان به منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان در استفاده از خدمات سیستم پرسش و پاسخ بانك پارسیان (SOD) در نظر گرفته شده است. به این ترتیب كه مشتری می تواند بدون نیاز به ارسال پیامهای كوتاه تقاضا به صورت دستی و تنها با انتخاب منوی مربوطه از روی گوشی خود، از كلیه خدمات خاص و عام سیستم PMB استفاده نموده و از جزئیات فعالیتهای بانكی حساب خود بدون نیاز به مراجعه به شعبه مطلع گردد. همچنین در همراه بانک پارسیان امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )