در حال بارگذاری...

Sleep Monitor Premium 1.6.7 مانیتور و نظارت خواب در اندروید

Sleep Monitor Sleep Recorder - Sleep Cycle Tracker Sleep Monitor برنامه مانیتور خواب به شما کمک می کند تا جزئیات چرخه خواب را در گوشی اندروید پیگیری و ضبط کنید. برنامه Sleep Monitor مانیتور خواب دارای یک ساعت زنگ دار هوشمند است تا به شما یادآوری کند که در اوایل شب بخوابید و صبح بیدار شوید. علاوه بر این، برنامه Sleep Monitor امکان پخش موسیقی آرامش بخش را برای کمک به خواب بهتر شما فراهم می کند. گوشی تلفن همراه برای مانیتور و نظارت خواب باید نزدیک شما باشد، برای جلوگیری از تشعشات تلفن همراه میتوانید آن را در حالت هواپیما قرار دهید. برنامه Sleep Monitor صدای خروپف و صداهای دیگر که در طول خواب از شما منتشر میشود را در خود ضبط می کند و روز بعد میتوانید آنها را بررسی کنید. برنامه اطلاعات خواب شما را در خود ذخیره میکند و آمار آن را بصورت روزانه و ماهانه ثبت و در دسترس شما قرار میدهد.
اگر قبل از خواب نوشیدنی مانند قهوه خورده اید ، ورزش کرده اید یا هر گونه بیماری پاتولوژیک یا احساسات افسرده قبل از خواب دارید، آنها را در برنامه انتخاب کنید و ببینید که چگونه این مسائل می تواند بر خواب شما تاثیر بگذارد. در نهایت برنامه میزان کیفیت خواب شما را ثبت میکند و شما خواهید فهمید در خواب شما چه مقدار سبک یا عمیق بوده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود با حجم 21 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.7/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن