در حال بارگذاری...

Samsung Internet Browser 24.0.7.1 مرورگر سریع و امن سامسونگ اندروید

برنامه اندروید / مرورگر اندروید SalaR 104004 26 اسفند 1402
Samsung Internet Browser Samsung Internet Browser مرورگر اینترنت سامسونگ بهترین دیگر از بهترین مرورگرهای اندروید که تجربه مرور صفحات وب را برای شما با دستیار ویدئویی، حالت تاریک، سفارشی کردن منو، برنامه های افزودنی مانند مترجم و با حفاظت از حریم خصوصی خود را با حالت مخفی ، هوشمند ضد ردیابی و حفاظت هوشمند خود برای شما فراهم می کند. شما همچنین می توانید Samsung Internet Browser مرورگر اینترنت سامسونگ را در ساعتهای WearOS نصب کنید (Galaxy Watch4، Galaxy Watch4 Classic). با قابلیت سفارشی سازی مرورگر میتوانید نوار URL یا همان آدرس بار را به پایین برای استفاده بهتر از یک دست منتقل کنید. Samsung Internet Browser قبل از اینکه بتوانید سایت های مخرب شناخته شده را مشاهده کنید به شما هشدار می دهد تا از بازدید سایت های که ممکن است سعی در سرقت اطلاعات شما داشته باشند خودداری کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 122 مگابایت

قابل نصب در اندروید 8.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.3/5)