در حال بارگذاری...

Telegram 10.9.2 دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید

Telegram Telegram یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پیام‌رسانی است که امکان چت کردن و ارسال فایل، تصاویر، ویدئوها، صداها و خدمات دیگر را به کاربرانش می‌دهد. همچنین، این نرم‌افزار از امنیت بالایی برخوردار است. Telegram مبتنی بر یک سرور ابری است که به کاربران امکان می‌دهد از هر کجا که باشند به اینترنت متصل شوند و با دوستان و آشنایان خود به راحتی ارتباط برقرار کنند. همچنین، در این نرم‌افزار می‌توانید کانال‌های مختلف را دنبال کرده و از آخرین اخبار، تحلیل‌ها، نظرات و مطالب جذاب بهره مند شوید. به طور کلی، اگر به دنبال پیام‌رسانی با قابلیت‌های پیشرفته، امنیت بالا و سرعت عالی هستید، Telegram یکی از بهترین گزینه‌هاست.
امکانات پیام رسان Telegram

گروه
  • گروه‌ها یکی از بخش‌های اصلی پیام‌رسان تلگرام هستند. به‌طوری‌که کاربران می‌توانند با پیوستن به گروه‌ها به صورت چند سویه با دیگران ارتباط برقرار کنند. گروه‌های نخستین، توانایی پذیرش ۲۰۰ عضو را داشتند؛ ولی تلگرام در ویرایش‌های بعدی، توانایی پذیرش گروه عادی به سوپر گروه و افزایش اعضا را از ۲۰۰ به ۵۰۰ و سپس به ۵۰۰۰ نفر را در دسترس همگان قرار داد. از ویرایش مارس ۲۰۱۶، مدیران گروه‌ها می‌توانند پیام سنجاق شده را در بالای گروه‌ها قرار دهند که از آن به «اطلاعیه» نیز نام برده می‌شود. از دیگر موارد می‌توان به انتخاب شناسه برای گروه‌ها و ساخت گروه‌های عمومی اشاره کرد که توانایی جستجوی گروه‌ها بر اساس شناسه را برای کاربران فراهم می‌کند.
کانال
  • کانال تلگرام، مسیر یک سویه‌ای است که فقط ادمین می‌تواند در آن پُست‌های دلخواه را برای اعضای کانال منتشر کند و دیگر اعضا امکان اضافه کردن پست در آن را ندارند. از کانال می‌توان برای پیام‌رسانی به‌شمار نامحدودی از کاربران استفاده کرد. این کانال‌ها می‌توانند به صورت عمومی‌باشند و همه کاربران بتوانند در آن عضو شوند یا خصوصی باشند و امکان عضویت برای همه نباشد.
ربات
  • در ژوئن 2018 ، تلگرام اجازه ساخت ربات را به کاربران ثالث داد. این ربات‌ها حساب‌های کاربری هستند که از روی یک برنامه اجرا می‌شوند.
چت‌های محرمانه
  • پیام‌ها همچنان می‌توانند به صورت رمزنگاری دوسویه ارسال شوند. این پیام‌ها با سرویس پروتکل MTProto رمزگذاری می‌شوند.
تماس صوتی
  • در اواخر مارس 2017 ، تلگرام تماس صوتی خود را معرفی کرد. تماس‌ها بر مبنای شیوه رمزگذاری سرتاسر چت‌های محرمانه ساخته شده‌است.
تماس تصویری
  • در آگوست 2020 ، تلگرام تماس تصویری خود را معرفی کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد

قابل نصب در اندروید 4.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)